18 Aralık 2012 Salı

2012 biterken..

Zamanı takvimlere saatlere hapsetmişiz, tutamadığımız yetişemediğimiz zaman bizde anılar bırakarak geçip gidiyor.   Geçti gitti 2012 derken hatırladığım ve hiç unutmayacağım güzellikleri ile özel bir yıl oldu benim için :)
          En çok sevindiğim yanı kıymet verdiğim kişilerden aldığım hediyeler ..
 Aylar öncesi tonton amcamdan aldığım laptopum.. benim için çok kıymetli :) kendisine teşekkür için hazırladığım hediyesini daha veremedim.. inş. yakında veririm...
  ikinciside bundan 4 yıl önce sosyal ağda tanıştığım Endonezyalı bir kız arkadaşımın beni düşünüp yeni yıl hediyesi göndermesi:)
   İlk paketi açtığımda bunun kurabiye olduğunu düşündüm:D
    Dudak parlatıcısı renk renk süsledikleri donat formatın da ki kutuların içine konmuş, çok şeker bir hediye:)kendisine bende güzel bir paket hazırlayıp göndereceğim . 2012- 2013 bana çok iyi geldi hep de iyi gider umarım .Herkesin de iyi gitmesi umuduyla 2013 e gelsin bu şarkı:)



http://www.youtube.com/watch?v=R9QzNrGNZtU



3 Aralık 2012 Pazartesi

   Nasıl başlayacağımı bilmiyorum bahsedecek  o kadar çok konu var ki...
         Dersler başladı vizeleri bitirdik finallere az kaldı... derslerim iyi gidiyor ikinci dönem laboratuvar derslerim başlayacak bu yüzden ilk dönem derslerimi vermem benim için çok önemli .
   


Üniversite de etrafı gözlemleyerek ne nedir değildir diye kendimce tahlil ediyorum ,her türlü kişiliğin buluşma noktası kampüsümüz...  çevrede olan biteni anlatsam kelimeler yetmez bunun özeti ve eğlenceli tarafını açıklayan gösteren bir sayfa keşfettim, buyrun okuyun öğrenci dünyasının yeni geyiği :)   Facebook ta  bir kaç  öğrencinin açtığı yönettiği bu sayfayı okurken eğleniyorum ...
http://www.facebook.com/sduitirafsdu?fref=ts







Bugün kitaplar aldım hepsini okumak istiyorum kişisel gelişim kitapları vazgeçilmezimdir.:)
 Vaktimi kitap okuyarak değerlendiriyorum Kış günlerin de yapılacak fazla aktivite yok, çok istememe rağmen kulüplere katılamadım neyse artık seneye :)



  Her gününüzün  tatlı olması dileği ile ...








6 Ağustos 2012 Pazartesi

Çekim Yasası

                  Katır pek mutlu ıslık çalıyor:)


        Kendimizi mutlu, heyecanlı, doyumlu, başarılı, şanslı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.Etrafımızda çekim alanı oluşturur bu tür pozitif enerji yayan insanlara çekiliriz:)

            Bilincimizde ve bilinçaltımızda ne tür düşünceler ve inançlar varsa bu inançlara uygun deneyimleri hayatımıza çekeriz..

       Olumlu düşünmek kendini sevmektir:)






   Yakında tercih sonucum belli olacak çok heyecanlıyım, sürpriz diyeyim yakında görüşmek üzere ve güzel haberler ile:D

6 Temmuz 2012 Cuma

Temmuz

sayfamı ihmal ettim biliyorum:( ama bu aralar hiç vakit kalmıyor yazmaya:) neyse konuma döneyim ,antalyada sıcaktan bunalırken ben bir yandan yazmaktayım :D
pazar günü güzel bir tekne gezisindeydim,güzeldi.neyse kacmalıyım bir kac resim karesiyle özetlerim ;)

buna bayıldığım andı:D çok güzel görünüyor

köpük partisi bile yaptık.ama malesef pek altına giremedim köpüğün:D
yengemle el ele tutuşup oynadık.hiç oturmadım desem yeridir:D

16 Mayıs 2012 Çarşamba

bulutları yakalamak

   pamuk şekeri tadında bir hayat varmıdır bilmiyorum ,varsa alayım ))  YGS saçmalığını atlattım şimdi LYS kaosuna yol alıyorum ... günlerdir aklıma takılan meslek seçimin ne olacak sorusuna, cavap veriyorum::  bilmiyorum puana göre diyerek geçiştiriyorum
..   İşte tırlatmış bir öğrenci dakikalarla savaşıyor :DD

        19 Mayıs Gençlik Bayramında  Dershanemizin etkinliği ile küçük 2 günlük bir gezimiz var ona katıldım, zavallı öğrenciler biraz dinlensin demiş olmalılar:P
                    Antalya gezisi için şimdiden heyecanlıyım,  sonrasında ise mezuniyet telaşı geliyor:)

              Ben her zamanki hesaplamalarım ile önceden hazırlıklarımı tamamladım... kıyafetimi iyiki önceden ayarlamışım hiç vaktim yok
,

Evet zaman yetmiyor, çok hızlı dönüyorsun dünya yavaşla biraz:D








Yaz planları yapmak istiyorum korkumdan dile dahi getirmiyorum, neme lazım terslik olur diye, gerçi benim yaz tatilim belli evde dinlenme:)

                Artık bu yıl geçsin istiyorum.


                                                       Tüm kitaplar kapansın:) (Test kitapları)
   

                Test çözmekten kitap okumuyorum,
                 







                               

20 Mart 2012 Salı

Bahar geldi..

   Marifetli annemin bana yaptıkları:) Defter kabım ve kalemlik:)
        1 Nisana az kaldı sürekli deneme sınavları oluyoruz dershane ve sınavlara odaklandım.. Tüm sınava gireceklere Allah yardımcısı olsun..


                kolyelerim:)

        Avuçlarımıza düşen çiçekler

                         amiguri penguen

25 Kasım 2011 Cuma

Alışverişe Gidelim Haydiii!!

           Herkesin hayalleri, istekleri vardır, İstemek yapmanın yarısıdır dedim ve alışverişe çıktım:)

Bu Post tamamen hayalidir kişi ve kurumlar örnek alınmamıştır .:D
         Hasta oldum, elim kolum kalkmıyor ders de çalışamıyorum dedim sanal alemde istediğim şeyler için bir liste hazırlamaya karar verdim:)) Hediye Paketinin içinden çıkan bir sürü hediye düşünün çıldırırdım mutluluktan ..

 Nasıl havalı bir paket değil mi:) Bakalım içinden neler çıkacak...Kendim için seçtiklerim neler

buna bayıldım:) paylaşmadan geçemedim...




Kendime almak istediğim ilk şey bir laptop evde bilgisayar krizine bu şekilde son verilmiş olur:) Bana ait ve kimsenin dokunmayacağı bir laptop....Pembe rengine bayıldım çok hoş....


    Sabah 8 de evden çıkıp akşam 8 de eve gelen ve hafta sonu da dershanede vakit geçiren ben biraz kendimi  şımartayım, bunlar da güzel...

    Asıl hayalim Üniversite sonrası mesleğime başladığımda bu arabadan almak:) ama resmini koymam da bir başlangıç olsun uçtum bugün biliyorum :) ne yapalım çok şeker bir araç tam benlik:)

Hey sen benimsin !!!! amanın kendi kendime konuşmaya başladım :(
 
      Kuşları sizlere hediye ediyorum:) acaba postu yayınlasam mı diye kendi kendime çok düşündüm,

                               Bazen de eğlenmek gerek ama haksız sayılmam değil mi ......Hayal kurmak ve güzel şeyleri hayattan istemek kendin için isterken de başkaların da iyiliğini istemek ...Her zaman gönül zenginliği diliyorum herkese .......bugün fazlası ile saçmaladım kusura bakmayın::::::::::::)))