18 Aralık 2012 Salı

2012 biterken..

Zamanı takvimlere saatlere hapsetmişiz, tutamadığımız yetişemediğimiz zaman bizde anılar bırakarak geçip gidiyor.   Geçti gitti 2012 derken hatırladığım ve hiç unutmayacağım güzellikleri ile özel bir yıl oldu benim için :)
          En çok sevindiğim yanı kıymet verdiğim kişilerden aldığım hediyeler ..
 Aylar öncesi tonton amcamdan aldığım laptopum.. benim için çok kıymetli :) kendisine teşekkür için hazırladığım hediyesini daha veremedim.. inş. yakında veririm...
  ikinciside bundan 4 yıl önce sosyal ağda tanıştığım Endonezyalı bir kız arkadaşımın beni düşünüp yeni yıl hediyesi göndermesi:)
   İlk paketi açtığımda bunun kurabiye olduğunu düşündüm:D
    Dudak parlatıcısı renk renk süsledikleri donat formatın da ki kutuların içine konmuş, çok şeker bir hediye:)kendisine bende güzel bir paket hazırlayıp göndereceğim . 2012- 2013 bana çok iyi geldi hep de iyi gider umarım .Herkesin de iyi gitmesi umuduyla 2013 e gelsin bu şarkı:)



http://www.youtube.com/watch?v=R9QzNrGNZtU



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder