24 Ocak 2013 Perşembe

Kış tatilinde neler yapılır..

          TATİL! dinlenmek için bir fırsat diyerek neler yapmak istediğimi gözden geçirdim .

            bir Kore dizisi daha izledim, okul zamanı fırsatım olmuyor malesef.


               
18 yaşında bir gencin ruhu 30 yaşında bir insanın bedenine geçince başına gelen trajik komik olayların işlendiği bir dizi:) 
       

      Kore dizilerini sevmemin sebebi aşkı, sevgiyi yalın ve sade bir biçimde ele alıp bunu seyirciye en güzel şekilde sunması, Sevginin saflığını masumiyetini anlatış biçimlerini seviyorum:)    Dürüstlük insanoğlunun erdemidir, bunu işleyen film ve dizileri izliyorum... Sahte sevgiler ve aldatmaların olduğu konuların işlendiği dizi ve filmlerden pek hoşlanmıyorum bu yüzden kendimi bu dizilerde buluyorum.


              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder