16 Mayıs 2012 Çarşamba

bulutları yakalamak

   pamuk şekeri tadında bir hayat varmıdır bilmiyorum ,varsa alayım ))  YGS saçmalığını atlattım şimdi LYS kaosuna yol alıyorum ... günlerdir aklıma takılan meslek seçimin ne olacak sorusuna, cavap veriyorum::  bilmiyorum puana göre diyerek geçiştiriyorum
..   İşte tırlatmış bir öğrenci dakikalarla savaşıyor :DD

        19 Mayıs Gençlik Bayramında  Dershanemizin etkinliği ile küçük 2 günlük bir gezimiz var ona katıldım, zavallı öğrenciler biraz dinlensin demiş olmalılar:P
                    Antalya gezisi için şimdiden heyecanlıyım,  sonrasında ise mezuniyet telaşı geliyor:)

              Ben her zamanki hesaplamalarım ile önceden hazırlıklarımı tamamladım... kıyafetimi iyiki önceden ayarlamışım hiç vaktim yok
,

Evet zaman yetmiyor, çok hızlı dönüyorsun dünya yavaşla biraz:D








Yaz planları yapmak istiyorum korkumdan dile dahi getirmiyorum, neme lazım terslik olur diye, gerçi benim yaz tatilim belli evde dinlenme:)

                Artık bu yıl geçsin istiyorum.


                                                       Tüm kitaplar kapansın:) (Test kitapları)
   

                Test çözmekten kitap okumuyorum,
                 







                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder