5 Ekim 2018 Cuma

Ekim Hüzün Ayıdır

       
         Aşk ve sevgi ikili ilişkilerin günümüzde zor anlaşılmaz bir boyuta girdiğini düşünüyorum sorun ettiğimiz konuların basit çözümleri dururken kabullenmeyip kaçış içindeyiz.
          Kendimi hep sorgularım nerede hata etmiş olabilirim diye sağlıklı olan da budur empati ....
Kendiniz ile yüzleşin, ilişkilerimin neden kopup gittiğini anlamasam da olması gereken oldu diyerek kendimi ve karşımdakini suçlamadan en ham halim ile kabullenme içine girdim.

          Her defasında deprem misali yaşayan duygu karmaşa mı düzeltmekten ruhumu yara açan her olayı hatırlamaktan yoruldum, ne yapabilirim bu durumu nasıl aşabilirim diye düşünürken yazmaya karar verdim. Yazıp paylaşıp benim gibi olan onlarca yüzlerce insana ulaşmayı istiyorum. Dertlenmek yada sorunları büyütmek için değil çözüm yolunu duygu ve mantığımız ile birleştir isek bulabiliriz diye düşünüyorum.

       Günlük özlü sözler kişisel gelişim vs. yazılar hep önümüze geliyor okuyoruz hep merak etmişimdir kendini bulup değişen hayatının kontrolünü eline alanları :)

        Algısı açık empati yapan çok az insan ile karşılaştım üzülerek yazıyorum zalimlik vicdansızlık şımarıklık artık bir karakter olarak benimsenmiş....

        Sağlam adımlar ile ilerlerken (herkesin adımı kendince) birinin gelip bunun içine etmesi işte o anda pozitif bir enerjinin negatif bir enerji ile yok edilişine kabul edemeyip öfke duygusuna sarılmama kimse garipsemesin. SEVGİ PITIRCIĞI SÖZLERİ O AN ETKİSİZ !
     
  Gitmek içinse buyurun gitsin!


          Hayat nedir ki, bugün yaptığın her şey yarının dır. Seçimlerin ile sınanır vicdanın kadar da sorgularsın. Kimse değişmez, aslında nasıl olmak istiyorsa odur biz temiz kalbimize ona açıp güven beslediğimiz için kalelerimiz yıkılıyor şaşırıyoruz.

                İyiliği de kötülüğü de bekleyerek yaşamalıyız fakat yinede bir umut diyerek iyiliği seçiyoruz Einstein'ın dediği gibi dünyayı iyilik kurtaracak bunları bilmemize rağmen olumsuz olan durumlarda kendimizi yaralıyoruz. İyileşmek içinse ne yapıyoruz zamana bırakıyoruz.

Sevginin iyileştirici gücünü arıyoruz ailemiz dostlarımız sevdiğimiz aslında istediğimiz sevgi bunu inkar edemeyiz. Tıpkı bir bilge gibi aradığımız bu dünyada sevgi 

''İLGİ ENERJİDİR. BİRİ SANA SEVGİ DOLU BİR ŞEKİLDE BAKTIĞINDA.SENİ BESLER ''
OSHO
Mutlu olmak istiyorsan mutlu etmelisin,bir insanın hayatına girmek onun enerjisini almaktır düşünmeden bir anlık hezeyanlar ile yapılan davranışlarınızın sonuçlarından sorumlusunuz :(  küle dönen ruhunuzu bir anka kuşu gibi yeniden yeşertin, zor biliyorum bir günde olmuyor teselli dahi olmuyor geçer unutursun demeler, çünkü yalnız kaldığımızda geçmediğini biliyor ve aklınızdan hiç çıkartamıyorsunuz . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder