28 Mart 2015 Cumartesi

Bahar geldi

 Bahar geldi:) Doğa uyanmaya başladı derin uyku halinden. Çiceklerin açması ile yeni dönemin gelişini haber veriyor.. Kendimizi de bu yeni döneme adapte edip uyanalım baharın gelişine ayak uyduralım.
      Geriye dönüp baktım şu son zamanlar çok çabuk geçti zaman akıp gidiyor.. Seçimleriniz size gideceğiniz yolu gösterir,bir anda yolunda bir şey gitmiyorsa durup düşünün ve farklı bir bakış açısı ile yeni yolunuzu seçin..
      Zordur yeni seçimler ile hayatınızın kontrolünü elinize almaya çalışmanız, bilemeyiz gelecek bana ne getirecek diye düşünürsünüz.. Çok güzel demişler korkunun ecele faydası yok diye bazen cesur olup problemlerinizi çözmeye çalışırsınız eğer çözemediyseniz farklı bir çözüm yolunun karşınızda durduğunu unutmadan yola devam edin :)
     


   Tıpkı gökteki yıldızlar gibi her birimiz parlıyoruz..Parıltınızı gören insanlar yanınızda kalacaktır giden ve gelen her kişi hayatımıza anlam ve ders katar. Mutlu olmaktan korkmayın sevginizi belli edin :) Hatta mutluluktan delirin hayata bir kez geliyoruz zamanı da geri alamıyoruz ..
      Farklı olmak insanı yalnızlaştırır ..Bunu çok iyi bilirim ben atlattıysam herkes atlatır diye düşünüyorum ..
       Hayatı ben matematik ve sayısal rakamlara koyarak çözmeye çalışıyorum ingilezce dilini dahi matematiksel bir kalıp geliştirerek çözmeye çalıştım :) ortaokul da öğretmenime yaptığım matematiksel tabloyu açıklayınca çok şaşırmıştı.. Öğrenmekten vazgeçmedim eksik yanlarımı hep geliştirmeye çalıştım .. bu yüzden kendim için savaşcıyım derim ..
       Konuşma hızımı kelimeleri yanlış kullanımım eksik söylemlerim olsa da dostlarım bana alıştı ve bende alıştım bu beni ben yapan şeyler .. Hayal gücümü seviyorum ..
       Sizi, kimin nasıl gördüğü önemli değil siz kendinizi nasıl gördüğünüz ile ilgilidir her şey. Kendini seven bir insan etrafına ışık saçar, insanları  ve hayvanları da sever.. Gözlemlerimde hiç yanılmadım, tamamen kendi gözlemime dayanarak yazıyorum..
     Neyse çok konuştum bu günlerde de tamda baharlık bir şarkı diye düşündüğüm videoyu da sizlere hediye edeyim
 
      https://www.youtube.com/watch?v=hpsbUpZ621o dinleyin şenlenin ... Orman ve Kurtlar harika bir tema işlemişler...bakalım siz de sevecekmisiniz :)
   
       

19 Aralık 2014 Cuma

Anlık Mutluluklar

  Herkesin bir isteği vardır yaşamda ..ne isterdin en çok, sorusuna cevaplar hep aynıdır iyi bir iş güzel bir aşk.. vb gibi.
  Unuttuğumuz şey ilk önce mutluluğu dilemek olmalı, sahip olduklarımızın bizleri mutlu edeceğini düşünürüz.Mutlu olmayı bilmiyorsanız ne işiniz nede aşkınız sizi mutlu etmeye yetmez..
   Dünya bir oyun alanı bazen tökezler düşersin, her düştüğünde ayağa kalktığın da güçlenerek kalkarsın..
   Geçmiş ve gelecek sizlerin  elinde sadece mutlu olmayı unutmayın her ne olacaksa oluyor,
kontrol edemiyorsunuz, ....


       Unutmayalım yıldızlar sadece geceyi aydınlatmaz...

15 Ağustos 2014 Cuma

Kurultay-2014 Macaristan

 Hun ve Türk kökenli milletlerin soylar toplantısı (Gelenek yaşatıcı kutlama) Maceristanda gerçekleşti ..
  Kurultaya hem genetik hem de kültürel anlamda akraba olan Hun-Türk bilincine sahip milletler davet edildi ve bu milletleri temsilen Macaristan’a, Bugac’daki Büyük Kurultay’a heyetler geldi. Gelen heyetlerde diplomatlar ve bilim alanındaki uzmanlar,  geleneksel askeri müzik ve halk dansları toplulukları vardı...
     kardeşliğin perçinlenmesi için bir bildiri imzalandı ..gelecekte bunun nasıl şekilleneceğini hep birlikte göreceğiz.. Türk olmanın bilinci ile hep birlik olalım 
   
Bildirinin esas metni şöyledir:
“ Tanrı’nın isteğiyle Macar, Madyar, Kazak, Özbek, Türk, Azeri, Uygur (Doğu Türkistanlı), Kırgız, Başkır, Çuvaş, Bulgar, Tatar, Türkmen, Moğol, Buryat, Nogay, Gagavuz, Karaçay, Yakut ve Japonlar Hun kardeşlerdir. Ortak Ataların hatırası önünde hep dayanışma içinde olacak ve birbirinin akıbetine sorumlulukla yaklaşacaklardır!”
      
bu görüntüler ne kadar büyük bir aile olduğumuzu anlatıyor :) 

ne demiş Atalarımız, Atın üstündeki Türk değilse yüktür:)
Ahal Teke atının asaleti 


Halk oyunlar gösterisi 
                                      

Okumu yayımı alıp bir gün bende kurultaya katılmayı ümit ediyorum, kim bilir gelecek hayallerimiz ile şekillenir  sözü aklımda      


3 Temmuz 2014 Perşembe

YAY,OK ve HEDEFLER

YAY , OK ve  HEDEFLER ;)
okçuluğa başlamamda açlık oyunları rol oynuyor,merak sardım  ve başladım çok zevkli bir spor tabiki ilk elinize aldığınızda kolunuzu yaralayabiliyorsunuz .
zannetmeyin ilk başladığınızda direk elinize oku ve yayı alacağınızı ,vermiyorlar:)ilk başladığımda 1 ay boyunca lastik cektim işkence gibiydi:) neyse ki sonra elime yayı aldım 2 haftada atış yapmadan onda çalıştım daha sonra sıra atışa geldi .görüyormusunuz neredeyse 2 ay aldı atış yapmak:) ilk atışımda acemi şansı derler ya attığım 5 okuda  yanyana dizdim nasıl oldu anlamadım  daha sonraki haftalarda atışlarımda bütün oklarım farklı yönlere doğru gitti,sanırsam ilk atışımın vermiş olduğu acemi şansı vardı :D profesyonel olarak atış yapan kişiler var ,hayranlıkla onları izledim zevkli ,disiplinli ve sabır gerektiren bir spor,(unutmayın 1 ay lastik çekmek sabır işi):D

kaçma gel buraya :D

                                    bakın benim Kore sevgim insana neler yaptırıyor :D
çok sevdiğim lise arkadaşım Aytuğun bana hazırlamış olduğu resim  pek koreli lerden hoşlanmazda kendisi ,sürekli bu konuda tartışırız :D alıştırdım onu ,artık adım geçince direk kore ve ben geliriz ;)

EYOBÜS SONUÇLANDI


                                                    **EYOBÜS SONUÇLANDI**
 1.5 ay kadar süren rekabetli yarışmanın sonuna gelindi,her ne kadar istediğim gibi 1.olup sonuçlanmasada 600 slogan arasında 2.oldum %60 indirim hediye kazandım (1 yıl geçerli) bu yıl gidemesem de seneye bu indirim hakkımdan yararlanıp gitmek istiyorum :) vazgeçmek yok yurt dışına gidip o havayı solumak isterim :) ama bu yarışmada şunu anladım benim yanımda olup bana destek veren beni seven dostlarımın ne kadar çok olduğuydu:) herbirine sonsuz teşekkür ediyorum ,zaten ben büyük ödül kazanmıştım dostlarımı ;)

Mesleğime ilk adım

'MESLEĞİME İLK ADIM'
evet daha öğrenciyim ama biryerlerden başlamak gerekir değil mi ;) 3 ay önce 10 çeşit tohum aldım denizliden japon turbundan tutun brokolisine kadar:) eve geldiğimde ilk işim tohumları nasıl ve nereye ekeceğimdi ,ziraat bayinisine gidip viyoller alıp birazda torf aldım ve balkonda ayırdığım bir kısma tohumları suda ıslatıp beklettikten sonra viyollere ve saksılara ekmeye başladım,(size küçük bir tüyo vereyim tohumu 1 gün ıslak bir mendilde bekletirseniz tohumun daha hızlı çimlenmesine neden olur) 1 hafta içinde hemen hemen (bazı tohumlar haric) hepsini çimlendirdim,günlük suyunu ve besin elementlerini vererek artık büyümelerini beklemekti:)
viyollerde çimlendirip artık saksılara alma vakti gelmişti ,ve marul gibi sebzelerde şaşırtma işlemi gerekir,onuda farklı toprağa aldım,üstteki resimde bazılarını sık sık diktim ama daha sonra hepsini ayırıp düzenledim yoksa büyümelerinde sıkıntı olup meyve oluşumunda sıkıntı çıkabilirdi
BOYUM KADAR OLDULAR:)
dometeslerim büyüdü meyvede döktüler,onların büyümelerini görmek çok güzel,çünkü kendim yetiştirip bakımlarıyla ilgilenmiştim 
JAPON TURBU,bahçeye dikmiştim çimlendirdikten sonra  1 tanesini topraktan çıkarıp eve getirdim daha gelişmesi tamamlanmadı
bezelyelerim,bir kısmını bahçeye dikip bir kısmınıda saksıya diktim her 2 yerdede meyvesini verdi:) 1 yemeklik bezelyem çıktı =)
bunlarda patateslerim;
bahçeli bir evde yaşamıyorum bu bahce apartmanımızın yanındaki bahçe sahibinden izin alıp belli bir kısmına dikip,ektim :) daha neler neler ekerdim eğer bahçe benim olsaydı:)
bahçemizin küçük misafiri:)