28 Mart 2015 Cumartesi

Bahar geldi

 Bahar geldi:) Doğa uyanmaya başladı derin uyku halinden. Çiceklerin açması ile yeni dönemin gelişini haber veriyor.. Kendimizi de bu yeni döneme adapte edip uyanalım baharın gelişine ayak uyduralım.
      Geriye dönüp baktım şu son zamanlar çok çabuk geçti zaman akıp gidiyor.. Seçimleriniz size gideceğiniz yolu gösterir,bir anda yolunda bir şey gitmiyorsa durup düşünün ve farklı bir bakış açısı ile yeni yolunuzu seçin..
      Zordur yeni seçimler ile hayatınızın kontrolünü elinize almaya çalışmanız, bilemeyiz gelecek bana ne getirecek diye düşünürsünüz.. Çok güzel demişler korkunun ecele faydası yok diye bazen cesur olup problemlerinizi çözmeye çalışırsınız eğer çözemediyseniz farklı bir çözüm yolunun karşınızda durduğunu unutmadan yola devam edin :)
     


   Tıpkı gökteki yıldızlar gibi her birimiz parlıyoruz..Parıltınızı gören insanlar yanınızda kalacaktır giden ve gelen her kişi hayatımıza anlam ve ders katar. Mutlu olmaktan korkmayın sevginizi belli edin :) Hatta mutluluktan delirin hayata bir kez geliyoruz zamanı da geri alamıyoruz ..
      Farklı olmak insanı yalnızlaştırır ..Bunu çok iyi bilirim ben atlattıysam herkes atlatır diye düşünüyorum ..
       Hayatı ben matematik ve sayısal rakamlara koyarak çözmeye çalışıyorum ingilezce dilini dahi matematiksel bir kalıp geliştirerek çözmeye çalıştım :) ortaokul da öğretmenime yaptığım matematiksel tabloyu açıklayınca çok şaşırmıştı.. Öğrenmekten vazgeçmedim eksik yanlarımı hep geliştirmeye çalıştım .. bu yüzden kendim için savaşcıyım derim ..
       Konuşma hızımı kelimeleri yanlış kullanımım eksik söylemlerim olsa da dostlarım bana alıştı ve bende alıştım bu beni ben yapan şeyler .. Hayal gücümü seviyorum ..
       Sizi, kimin nasıl gördüğü önemli değil siz kendinizi nasıl gördüğünüz ile ilgilidir her şey. Kendini seven bir insan etrafına ışık saçar, insanları  ve hayvanları da sever.. Gözlemlerimde hiç yanılmadım, tamamen kendi gözlemime dayanarak yazıyorum..
     Neyse çok konuştum bu günlerde de tamda baharlık bir şarkı diye düşündüğüm videoyu da sizlere hediye edeyim
 
      https://www.youtube.com/watch?v=hpsbUpZ621o dinleyin şenlenin ... Orman ve Kurtlar harika bir tema işlemişler...bakalım siz de sevecekmisiniz :)
   
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder