3 Temmuz 2014 Perşembe

YAY,OK ve HEDEFLER

YAY , OK ve  HEDEFLER ;)
okçuluğa başlamamda açlık oyunları rol oynuyor,merak sardım  ve başladım çok zevkli bir spor tabiki ilk elinize aldığınızda kolunuzu yaralayabiliyorsunuz .
zannetmeyin ilk başladığınızda direk elinize oku ve yayı alacağınızı ,vermiyorlar:)ilk başladığımda 1 ay boyunca lastik cektim işkence gibiydi:) neyse ki sonra elime yayı aldım 2 haftada atış yapmadan onda çalıştım daha sonra sıra atışa geldi .görüyormusunuz neredeyse 2 ay aldı atış yapmak:) ilk atışımda acemi şansı derler ya attığım 5 okuda  yanyana dizdim nasıl oldu anlamadım  daha sonraki haftalarda atışlarımda bütün oklarım farklı yönlere doğru gitti,sanırsam ilk atışımın vermiş olduğu acemi şansı vardı :D profesyonel olarak atış yapan kişiler var ,hayranlıkla onları izledim zevkli ,disiplinli ve sabır gerektiren bir spor,(unutmayın 1 ay lastik çekmek sabır işi):D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder