26 Şubat 2013 Salı

Güven

 Çok güvenme derler dost edindiğin arkandan vurur diyerek olumsuz sözler  ile ruhunu zehirler , ....
     Asıl senin seçtiğin hayatına soktuğun kişiler konusunda yaptığın seçimlerin hatasıdır yaşadıkların, dost sırdaş olacak kişileri sen seçersin senin yansımandır karşındaki kişi,
    Ben kendime güvenirim, karşımdaki kişiyi de güvenirsem yamuk yapar bana diye düşünmem. hayat iyi ve kötülerin harmanladığı insanlar ile karşılaştırır her olay iyi yada kötü size bir şey  öğretir . Bu  yüzden; Hayat en iyi öğretmendir ...
 TADINI ÇIKARIN HAYATTAN ZEVK ALIN!
     Her şeyi de dert etmeyin  hemen kötüyü düşünmeyin...  bu şekilde düşünmek kendinize olan güveninizi de  yok eder, esenlikler

30 Ocak 2013 Çarşamba

Çizme mevsimi geldi

çizmesi ve çantası ile bu kombin hoş:)
Kış mevsimi ile gelen soğukların etkisiyle çizme modellerini bakarken buluyorum kendimi,






                                                                                       



Uzun çizmeler de bu yıl moda oldu...







mavi benim rengim...


siyah çok fazla mı kullanılmış ne..


daha fazlası bu sayfada 
  http://pinterest.com/angelapaulo/casual/  





24 Ocak 2013 Perşembe

Kış tatilinde neler yapılır..

          TATİL! dinlenmek için bir fırsat diyerek neler yapmak istediğimi gözden geçirdim .

            bir Kore dizisi daha izledim, okul zamanı fırsatım olmuyor malesef.


               
18 yaşında bir gencin ruhu 30 yaşında bir insanın bedenine geçince başına gelen trajik komik olayların işlendiği bir dizi:) 
       

      Kore dizilerini sevmemin sebebi aşkı, sevgiyi yalın ve sade bir biçimde ele alıp bunu seyirciye en güzel şekilde sunması, Sevginin saflığını masumiyetini anlatış biçimlerini seviyorum:)    Dürüstlük insanoğlunun erdemidir, bunu işleyen film ve dizileri izliyorum... Sahte sevgiler ve aldatmaların olduğu konuların işlendiği dizi ve filmlerden pek hoşlanmıyorum bu yüzden kendimi bu dizilerde buluyorum.


              

18 Aralık 2012 Salı

2012 biterken..

Zamanı takvimlere saatlere hapsetmişiz, tutamadığımız yetişemediğimiz zaman bizde anılar bırakarak geçip gidiyor.   Geçti gitti 2012 derken hatırladığım ve hiç unutmayacağım güzellikleri ile özel bir yıl oldu benim için :)
          En çok sevindiğim yanı kıymet verdiğim kişilerden aldığım hediyeler ..
 Aylar öncesi tonton amcamdan aldığım laptopum.. benim için çok kıymetli :) kendisine teşekkür için hazırladığım hediyesini daha veremedim.. inş. yakında veririm...
  ikinciside bundan 4 yıl önce sosyal ağda tanıştığım Endonezyalı bir kız arkadaşımın beni düşünüp yeni yıl hediyesi göndermesi:)
   İlk paketi açtığımda bunun kurabiye olduğunu düşündüm:D
    Dudak parlatıcısı renk renk süsledikleri donat formatın da ki kutuların içine konmuş, çok şeker bir hediye:)kendisine bende güzel bir paket hazırlayıp göndereceğim . 2012- 2013 bana çok iyi geldi hep de iyi gider umarım .Herkesin de iyi gitmesi umuduyla 2013 e gelsin bu şarkı:)



http://www.youtube.com/watch?v=R9QzNrGNZtU



3 Aralık 2012 Pazartesi

   Nasıl başlayacağımı bilmiyorum bahsedecek  o kadar çok konu var ki...
         Dersler başladı vizeleri bitirdik finallere az kaldı... derslerim iyi gidiyor ikinci dönem laboratuvar derslerim başlayacak bu yüzden ilk dönem derslerimi vermem benim için çok önemli .
   


Üniversite de etrafı gözlemleyerek ne nedir değildir diye kendimce tahlil ediyorum ,her türlü kişiliğin buluşma noktası kampüsümüz...  çevrede olan biteni anlatsam kelimeler yetmez bunun özeti ve eğlenceli tarafını açıklayan gösteren bir sayfa keşfettim, buyrun okuyun öğrenci dünyasının yeni geyiği :)   Facebook ta  bir kaç  öğrencinin açtığı yönettiği bu sayfayı okurken eğleniyorum ...
http://www.facebook.com/sduitirafsdu?fref=ts







Bugün kitaplar aldım hepsini okumak istiyorum kişisel gelişim kitapları vazgeçilmezimdir.:)
 Vaktimi kitap okuyarak değerlendiriyorum Kış günlerin de yapılacak fazla aktivite yok, çok istememe rağmen kulüplere katılamadım neyse artık seneye :)



  Her gününüzün  tatlı olması dileği ile ...








6 Ağustos 2012 Pazartesi

Çekim Yasası

                  Katır pek mutlu ıslık çalıyor:)


        Kendimizi mutlu, heyecanlı, doyumlu, başarılı, şanslı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.Etrafımızda çekim alanı oluşturur bu tür pozitif enerji yayan insanlara çekiliriz:)

            Bilincimizde ve bilinçaltımızda ne tür düşünceler ve inançlar varsa bu inançlara uygun deneyimleri hayatımıza çekeriz..

       Olumlu düşünmek kendini sevmektir:)






   Yakında tercih sonucum belli olacak çok heyecanlıyım, sürpriz diyeyim yakında görüşmek üzere ve güzel haberler ile:D