25 Şubat 2013 Pazartesi
hareketli resim)
korecanlar bu sizin için http://ww3.sinaimg.cn/large/806afd97tw1e25x4zdd1zg.gif Lee Min hayranları ))
30 Ocak 2013 Çarşamba
Çizme mevsimi geldi
24 Ocak 2013 Perşembe
Kış tatilinde neler yapılır..
TATİL! dinlenmek için bir fırsat diyerek neler yapmak istediğimi gözden geçirdim .
bir Kore dizisi daha izledim, okul zamanı fırsatım olmuyor malesef.
bir Kore dizisi daha izledim, okul zamanı fırsatım olmuyor malesef.
18 yaşında bir gencin ruhu 30 yaşında bir insanın bedenine geçince başına gelen trajik komik olayların işlendiği bir dizi:) 

- TV Şovu: BİG
- Revize romanization: romantik
- Hangul: 빅
- Yönetmen: Ji Byung-Hyun , Kim Sung-Yoon
- Yazar: Hong Jeong-Eun , Hong Mi-Ran
- Ağ: KBS2
- Bölüm: 16
- Yayın Tarihi: 4 Haziran - 24 Temmuz, 2012
- Süre: Pzt & Sal 21:55
- Dil: Korece
- Ülke: Güney Kore
Kore dizilerini sevmemin sebebi aşkı, sevgiyi yalın ve sade bir biçimde ele alıp bunu seyirciye en güzel şekilde sunması, Sevginin saflığını masumiyetini anlatış biçimlerini seviyorum:) Dürüstlük insanoğlunun erdemidir, bunu işleyen film ve dizileri izliyorum... Sahte sevgiler ve aldatmaların olduğu konuların işlendiği dizi ve filmlerden pek hoşlanmıyorum bu yüzden kendimi bu dizilerde buluyorum.
18 Aralık 2012 Salı
2012 biterken..
Zamanı takvimlere saatlere hapsetmişiz, tutamadığımız yetişemediğimiz zaman bizde anılar bırakarak geçip gidiyor. Geçti gitti 2012 derken hatırladığım ve hiç unutmayacağım güzellikleri ile özel bir yıl oldu benim için :)
En çok sevindiğim yanı kıymet verdiğim kişilerden aldığım hediyeler ..
Aylar öncesi tonton amcamdan aldığım laptopum.. benim için çok kıymetli :) kendisine teşekkür için hazırladığım hediyesini daha veremedim.. inş. yakında veririm...
ikinciside bundan 4 yıl önce sosyal ağda tanıştığım Endonezyalı bir kız arkadaşımın beni düşünüp yeni yıl hediyesi göndermesi:)
İlk paketi açtığımda bunun kurabiye olduğunu düşündüm:D
Dudak parlatıcısı renk renk süsledikleri donat formatın da ki kutuların içine konmuş, çok şeker bir hediye:)kendisine bende güzel bir paket hazırlayıp göndereceğim . 2012- 2013 bana çok iyi geldi hep de iyi gider umarım .Herkesin de iyi gitmesi umuduyla 2013 e gelsin bu şarkı:)
http://www.youtube.com/watch?v=R9QzNrGNZtU
En çok sevindiğim yanı kıymet verdiğim kişilerden aldığım hediyeler ..
Aylar öncesi tonton amcamdan aldığım laptopum.. benim için çok kıymetli :) kendisine teşekkür için hazırladığım hediyesini daha veremedim.. inş. yakında veririm...
ikinciside bundan 4 yıl önce sosyal ağda tanıştığım Endonezyalı bir kız arkadaşımın beni düşünüp yeni yıl hediyesi göndermesi:)
İlk paketi açtığımda bunun kurabiye olduğunu düşündüm:D
Dudak parlatıcısı renk renk süsledikleri donat formatın da ki kutuların içine konmuş, çok şeker bir hediye:)kendisine bende güzel bir paket hazırlayıp göndereceğim . 2012- 2013 bana çok iyi geldi hep de iyi gider umarım .Herkesin de iyi gitmesi umuduyla 2013 e gelsin bu şarkı:)
3 Aralık 2012 Pazartesi
Nasıl başlayacağımı bilmiyorum bahsedecek o kadar çok konu var ki...
Dersler başladı vizeleri bitirdik finallere az kaldı... derslerim iyi gidiyor ikinci dönem laboratuvar derslerim başlayacak bu yüzden ilk dönem derslerimi vermem benim için çok önemli .
Üniversite de etrafı gözlemleyerek ne nedir değildir diye kendimce tahlil ediyorum ,her türlü kişiliğin buluşma noktası kampüsümüz... çevrede olan biteni anlatsam kelimeler yetmez bunun özeti ve eğlenceli tarafını açıklayan gösteren bir sayfa keşfettim, buyrun okuyun öğrenci dünyasının yeni geyiği :) Facebook ta bir kaç öğrencinin açtığı yönettiği bu sayfayı okurken eğleniyorum ...
http://www.facebook.com/sduitirafsdu?fref=ts
Bugün kitaplar aldım hepsini okumak istiyorum kişisel gelişim kitapları vazgeçilmezimdir.:)
Vaktimi kitap okuyarak değerlendiriyorum Kış günlerin de yapılacak fazla aktivite yok, çok istememe rağmen kulüplere katılamadım neyse artık seneye :)
Her gününüzün tatlı olması dileği ile ...
Dersler başladı vizeleri bitirdik finallere az kaldı... derslerim iyi gidiyor ikinci dönem laboratuvar derslerim başlayacak bu yüzden ilk dönem derslerimi vermem benim için çok önemli .
Üniversite de etrafı gözlemleyerek ne nedir değildir diye kendimce tahlil ediyorum ,her türlü kişiliğin buluşma noktası kampüsümüz... çevrede olan biteni anlatsam kelimeler yetmez bunun özeti ve eğlenceli tarafını açıklayan gösteren bir sayfa keşfettim, buyrun okuyun öğrenci dünyasının yeni geyiği :) Facebook ta bir kaç öğrencinin açtığı yönettiği bu sayfayı okurken eğleniyorum ...
http://www.facebook.com/sduitirafsdu?fref=ts
Bugün kitaplar aldım hepsini okumak istiyorum kişisel gelişim kitapları vazgeçilmezimdir.:)
Vaktimi kitap okuyarak değerlendiriyorum Kış günlerin de yapılacak fazla aktivite yok, çok istememe rağmen kulüplere katılamadım neyse artık seneye :)
Her gününüzün tatlı olması dileği ile ...
6 Ağustos 2012 Pazartesi
Çekim Yasası
Katır pek mutlu ıslık çalıyor:)
Kendimizi mutlu, heyecanlı, doyumlu, başarılı, şanslı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.Etrafımızda çekim alanı oluşturur bu tür pozitif enerji yayan insanlara çekiliriz:)
Bilincimizde ve bilinçaltımızda ne tür düşünceler ve inançlar varsa bu inançlara uygun deneyimleri hayatımıza çekeriz..
Olumlu düşünmek kendini sevmektir:)
Yakında tercih sonucum belli olacak çok heyecanlıyım, sürpriz diyeyim yakında görüşmek üzere ve güzel haberler ile:D
Kendimizi mutlu, heyecanlı, doyumlu, başarılı, şanslı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.Etrafımızda çekim alanı oluşturur bu tür pozitif enerji yayan insanlara çekiliriz:)
Bilincimizde ve bilinçaltımızda ne tür düşünceler ve inançlar varsa bu inançlara uygun deneyimleri hayatımıza çekeriz..
Olumlu düşünmek kendini sevmektir:)
Yakında tercih sonucum belli olacak çok heyecanlıyım, sürpriz diyeyim yakında görüşmek üzere ve güzel haberler ile:D
6 Temmuz 2012 Cuma
Temmuz
sayfamı ihmal ettim biliyorum:( ama bu aralar hiç vakit kalmıyor yazmaya:) neyse konuma döneyim ,antalyada sıcaktan bunalırken ben bir yandan yazmaktayım :D
pazar günü güzel bir tekne gezisindeydim,güzeldi.neyse kacmalıyım bir kac resim karesiyle özetlerim ;)
buna bayıldığım andı:D çok güzel görünüyor
köpük partisi bile yaptık.ama malesef pek altına giremedim köpüğün:D
yengemle el ele tutuşup oynadık.hiç oturmadım desem yeridir:D
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)











