19 Aralık 2014 Cuma

Anlık Mutluluklar

  Herkesin bir isteği vardır yaşamda ..ne isterdin en çok, sorusuna cevaplar hep aynıdır iyi bir iş güzel bir aşk.. vb gibi.
  Unuttuğumuz şey ilk önce mutluluğu dilemek olmalı, sahip olduklarımızın bizleri mutlu edeceğini düşünürüz.Mutlu olmayı bilmiyorsanız ne işiniz nede aşkınız sizi mutlu etmeye yetmez..
   Dünya bir oyun alanı bazen tökezler düşersin, her düştüğünde ayağa kalktığın da güçlenerek kalkarsın..
   Geçmiş ve gelecek sizlerin  elinde sadece mutlu olmayı unutmayın her ne olacaksa oluyor,
kontrol edemiyorsunuz, ....


       Unutmayalım yıldızlar sadece geceyi aydınlatmaz...

15 Ağustos 2014 Cuma

Kurultay-2014 Macaristan

 Hun ve Türk kökenli milletlerin soylar toplantısı (Gelenek yaşatıcı kutlama) Maceristanda gerçekleşti ..
  Kurultaya hem genetik hem de kültürel anlamda akraba olan Hun-Türk bilincine sahip milletler davet edildi ve bu milletleri temsilen Macaristan’a, Bugac’daki Büyük Kurultay’a heyetler geldi. Gelen heyetlerde diplomatlar ve bilim alanındaki uzmanlar,  geleneksel askeri müzik ve halk dansları toplulukları vardı...
     kardeşliğin perçinlenmesi için bir bildiri imzalandı ..gelecekte bunun nasıl şekilleneceğini hep birlikte göreceğiz.. Türk olmanın bilinci ile hep birlik olalım 
   
Bildirinin esas metni şöyledir:
“ Tanrı’nın isteğiyle Macar, Madyar, Kazak, Özbek, Türk, Azeri, Uygur (Doğu Türkistanlı), Kırgız, Başkır, Çuvaş, Bulgar, Tatar, Türkmen, Moğol, Buryat, Nogay, Gagavuz, Karaçay, Yakut ve Japonlar Hun kardeşlerdir. Ortak Ataların hatırası önünde hep dayanışma içinde olacak ve birbirinin akıbetine sorumlulukla yaklaşacaklardır!”
      
bu görüntüler ne kadar büyük bir aile olduğumuzu anlatıyor :) 

ne demiş Atalarımız, Atın üstündeki Türk değilse yüktür:)
Ahal Teke atının asaleti 


Halk oyunlar gösterisi 
                                      

Okumu yayımı alıp bir gün bende kurultaya katılmayı ümit ediyorum, kim bilir gelecek hayallerimiz ile şekillenir  sözü aklımda      


3 Temmuz 2014 Perşembe

YAY,OK ve HEDEFLER

YAY , OK ve  HEDEFLER ;)
okçuluğa başlamamda açlık oyunları rol oynuyor,merak sardım  ve başladım çok zevkli bir spor tabiki ilk elinize aldığınızda kolunuzu yaralayabiliyorsunuz .
zannetmeyin ilk başladığınızda direk elinize oku ve yayı alacağınızı ,vermiyorlar:)ilk başladığımda 1 ay boyunca lastik cektim işkence gibiydi:) neyse ki sonra elime yayı aldım 2 haftada atış yapmadan onda çalıştım daha sonra sıra atışa geldi .görüyormusunuz neredeyse 2 ay aldı atış yapmak:) ilk atışımda acemi şansı derler ya attığım 5 okuda  yanyana dizdim nasıl oldu anlamadım  daha sonraki haftalarda atışlarımda bütün oklarım farklı yönlere doğru gitti,sanırsam ilk atışımın vermiş olduğu acemi şansı vardı :D profesyonel olarak atış yapan kişiler var ,hayranlıkla onları izledim zevkli ,disiplinli ve sabır gerektiren bir spor,(unutmayın 1 ay lastik çekmek sabır işi):D

kaçma gel buraya :D

                                    bakın benim Kore sevgim insana neler yaptırıyor :D
çok sevdiğim lise arkadaşım Aytuğun bana hazırlamış olduğu resim  pek koreli lerden hoşlanmazda kendisi ,sürekli bu konuda tartışırız :D alıştırdım onu ,artık adım geçince direk kore ve ben geliriz ;)

EYOBÜS SONUÇLANDI


                                                    **EYOBÜS SONUÇLANDI**
 1.5 ay kadar süren rekabetli yarışmanın sonuna gelindi,her ne kadar istediğim gibi 1.olup sonuçlanmasada 600 slogan arasında 2.oldum %60 indirim hediye kazandım (1 yıl geçerli) bu yıl gidemesem de seneye bu indirim hakkımdan yararlanıp gitmek istiyorum :) vazgeçmek yok yurt dışına gidip o havayı solumak isterim :) ama bu yarışmada şunu anladım benim yanımda olup bana destek veren beni seven dostlarımın ne kadar çok olduğuydu:) herbirine sonsuz teşekkür ediyorum ,zaten ben büyük ödül kazanmıştım dostlarımı ;)

Mesleğime ilk adım

'MESLEĞİME İLK ADIM'
evet daha öğrenciyim ama biryerlerden başlamak gerekir değil mi ;) 3 ay önce 10 çeşit tohum aldım denizliden japon turbundan tutun brokolisine kadar:) eve geldiğimde ilk işim tohumları nasıl ve nereye ekeceğimdi ,ziraat bayinisine gidip viyoller alıp birazda torf aldım ve balkonda ayırdığım bir kısma tohumları suda ıslatıp beklettikten sonra viyollere ve saksılara ekmeye başladım,(size küçük bir tüyo vereyim tohumu 1 gün ıslak bir mendilde bekletirseniz tohumun daha hızlı çimlenmesine neden olur) 1 hafta içinde hemen hemen (bazı tohumlar haric) hepsini çimlendirdim,günlük suyunu ve besin elementlerini vererek artık büyümelerini beklemekti:)
viyollerde çimlendirip artık saksılara alma vakti gelmişti ,ve marul gibi sebzelerde şaşırtma işlemi gerekir,onuda farklı toprağa aldım,üstteki resimde bazılarını sık sık diktim ama daha sonra hepsini ayırıp düzenledim yoksa büyümelerinde sıkıntı olup meyve oluşumunda sıkıntı çıkabilirdi
BOYUM KADAR OLDULAR:)
dometeslerim büyüdü meyvede döktüler,onların büyümelerini görmek çok güzel,çünkü kendim yetiştirip bakımlarıyla ilgilenmiştim 
JAPON TURBU,bahçeye dikmiştim çimlendirdikten sonra  1 tanesini topraktan çıkarıp eve getirdim daha gelişmesi tamamlanmadı
bezelyelerim,bir kısmını bahçeye dikip bir kısmınıda saksıya diktim her 2 yerdede meyvesini verdi:) 1 yemeklik bezelyem çıktı =)
bunlarda patateslerim;
bahçeli bir evde yaşamıyorum bu bahce apartmanımızın yanındaki bahçe sahibinden izin alıp belli bir kısmına dikip,ektim :) daha neler neler ekerdim eğer bahçe benim olsaydı:)
bahçemizin küçük misafiri:)

22 Nisan 2014 Salı

Face sayfası olanlar bir BEĞENİ yeter destek için




  Yarışmaya katıldım, slogan beğeni sayısına göre sonuçlanacak inanın çok zor beğeni toplamak tek tek mesaj ile dostlara ulaşıyorum linki veriyorum sayfa akışından görenler sağ olsun beğeniyor bir kaç arkadaş bana destek için kendi arkadaşlarına mesaj ile yardım istiyor...   hep minnettar kalacağım :) ödülü hep istediğim avrupa gezisi buraya da bu yüzden yazayım belki bloger dostlarım facebook sayfanız  varsa bana destek verirsiniz diye düşündüm  :)  bir tık yeter şimdiden teşekkürler :)


     slogan beğenisi yeterli   https://www.facebook.com/photo.php?fbid=247210822130964&set=a.246804145504965.1073741829.245019345683445&type=1&theater   

     sosyal medya ağlarından ilk defa böylesine bir yarışmaya katıldım İnşallah başarılı olurum :) hayırlısı