6 Ağustos 2012 Pazartesi

Çekim Yasası

                  Katır pek mutlu ıslık çalıyor:)


        Kendimizi mutlu, heyecanlı, doyumlu, başarılı, şanslı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.Etrafımızda çekim alanı oluşturur bu tür pozitif enerji yayan insanlara çekiliriz:)

            Bilincimizde ve bilinçaltımızda ne tür düşünceler ve inançlar varsa bu inançlara uygun deneyimleri hayatımıza çekeriz..

       Olumlu düşünmek kendini sevmektir:)






   Yakında tercih sonucum belli olacak çok heyecanlıyım, sürpriz diyeyim yakında görüşmek üzere ve güzel haberler ile:D

6 Temmuz 2012 Cuma

Temmuz

sayfamı ihmal ettim biliyorum:( ama bu aralar hiç vakit kalmıyor yazmaya:) neyse konuma döneyim ,antalyada sıcaktan bunalırken ben bir yandan yazmaktayım :D
pazar günü güzel bir tekne gezisindeydim,güzeldi.neyse kacmalıyım bir kac resim karesiyle özetlerim ;)

buna bayıldığım andı:D çok güzel görünüyor

köpük partisi bile yaptık.ama malesef pek altına giremedim köpüğün:D
yengemle el ele tutuşup oynadık.hiç oturmadım desem yeridir:D

16 Mayıs 2012 Çarşamba

bulutları yakalamak

   pamuk şekeri tadında bir hayat varmıdır bilmiyorum ,varsa alayım ))  YGS saçmalığını atlattım şimdi LYS kaosuna yol alıyorum ... günlerdir aklıma takılan meslek seçimin ne olacak sorusuna, cavap veriyorum::  bilmiyorum puana göre diyerek geçiştiriyorum
..   İşte tırlatmış bir öğrenci dakikalarla savaşıyor :DD

        19 Mayıs Gençlik Bayramında  Dershanemizin etkinliği ile küçük 2 günlük bir gezimiz var ona katıldım, zavallı öğrenciler biraz dinlensin demiş olmalılar:P
                    Antalya gezisi için şimdiden heyecanlıyım,  sonrasında ise mezuniyet telaşı geliyor:)

              Ben her zamanki hesaplamalarım ile önceden hazırlıklarımı tamamladım... kıyafetimi iyiki önceden ayarlamışım hiç vaktim yok
,

Evet zaman yetmiyor, çok hızlı dönüyorsun dünya yavaşla biraz:D








Yaz planları yapmak istiyorum korkumdan dile dahi getirmiyorum, neme lazım terslik olur diye, gerçi benim yaz tatilim belli evde dinlenme:)

                Artık bu yıl geçsin istiyorum.


                                                       Tüm kitaplar kapansın:) (Test kitapları)
   

                Test çözmekten kitap okumuyorum,
                 







                               

20 Mart 2012 Salı

Bahar geldi..

   Marifetli annemin bana yaptıkları:) Defter kabım ve kalemlik:)
        1 Nisana az kaldı sürekli deneme sınavları oluyoruz dershane ve sınavlara odaklandım.. Tüm sınava gireceklere Allah yardımcısı olsun..


                kolyelerim:)

        Avuçlarımıza düşen çiçekler

                         amiguri penguen

25 Kasım 2011 Cuma

Alışverişe Gidelim Haydiii!!

           Herkesin hayalleri, istekleri vardır, İstemek yapmanın yarısıdır dedim ve alışverişe çıktım:)

Bu Post tamamen hayalidir kişi ve kurumlar örnek alınmamıştır .:D
         Hasta oldum, elim kolum kalkmıyor ders de çalışamıyorum dedim sanal alemde istediğim şeyler için bir liste hazırlamaya karar verdim:)) Hediye Paketinin içinden çıkan bir sürü hediye düşünün çıldırırdım mutluluktan ..

 Nasıl havalı bir paket değil mi:) Bakalım içinden neler çıkacak...Kendim için seçtiklerim neler

buna bayıldım:) paylaşmadan geçemedim...




Kendime almak istediğim ilk şey bir laptop evde bilgisayar krizine bu şekilde son verilmiş olur:) Bana ait ve kimsenin dokunmayacağı bir laptop....Pembe rengine bayıldım çok hoş....


    Sabah 8 de evden çıkıp akşam 8 de eve gelen ve hafta sonu da dershanede vakit geçiren ben biraz kendimi  şımartayım, bunlar da güzel...

    Asıl hayalim Üniversite sonrası mesleğime başladığımda bu arabadan almak:) ama resmini koymam da bir başlangıç olsun uçtum bugün biliyorum :) ne yapalım çok şeker bir araç tam benlik:)

Hey sen benimsin !!!! amanın kendi kendime konuşmaya başladım :(
 
      Kuşları sizlere hediye ediyorum:) acaba postu yayınlasam mı diye kendi kendime çok düşündüm,

                               Bazen de eğlenmek gerek ama haksız sayılmam değil mi ......Hayal kurmak ve güzel şeyleri hayattan istemek kendin için isterken de başkaların da iyiliğini istemek ...Her zaman gönül zenginliği diliyorum herkese .......bugün fazlası ile saçmaladım kusura bakmayın::::::::::::)))

24 Kasım 2011 Perşembe

Mutlulukla Havalara Uçmak



  Havalara uçmak böyledir işte:)
               

 Hayvan sever küçük :)
            Ne yazacağımı bilemedim bu iki fotoyu koydum:)  sayfamı yazı yazmasam da takip ettiğim blogları okumayı seviyorum,özellikle beni takibe alanların sayfalarına bakmadan okumadan geçmiyorum...
    Zamanımın kısıtlı olmadığı bir gün geçirmeyi özledim....şimdilik gidiyorum,  kendinize iyi bakın

12 Kasım 2011 Cumartesi

Günleri sayıyorum ....

        Ne zamandır yoktum, sürekli bunu söylüyorum :) geldim merhaba demeden gitmek istemedim. Neler mi yapıyorum Okul sınavları başladı arka arkaya bitmeyecek bir hızla devam eder:( bir yandan da dershane,  test ve deneme sınavları....özel okulların MEB bağlı kalmayıp okul sınavlarını bitirmeleri sadece  ÖSS test çözümüne başlamaları haberini duyunca çok şaşırdım ve öfke duydum..Adalet mi bu demeden edemedim..
       Neyse canınızı sıkmak istemiyorum ,coğrafya hocamın beni ilk gördüğündeki tepkisini bahsedeyim:)
       
 

       Bu fotodaki çubuk tokaları severek kullanıyorum , çünkü kullanımı çok rahat uzun saçlı biri için tavsiye edeceğim bir toka
     
           

Tıpkı bu örnekte olduğu gibi topla baş ağrısı da yapmıyor , sıkı tokalarla saçları topladığımızda baş ağrısı kaçınılmaz oluyor. Tabi bu fotodaki gibi kullanmasam da sınıfta iki çubuğu kafama takınca , coğrafya hocam başımda kini antene benzetip sınıfa girer girmez :
  - Kızım sen uzaylımısın? der demez ben:iç sesim DÜNYADANIM diyecekken
  - Hayır hocam:S
   O anda sınıfta herkes de bir kahkaha ,arkadan da bir arkadaşımdan
 - O Kore'li dir hocam : demez mi  hocamın yüzü ise ne alaka der gibi sınıfa bakıp susun ders başlıyor demesi ile coğrafya dersine giriş yaptık ...acaba ben uzayın neresindeyim?

           DÜNYA benim gezegenim :)