29 Ekim 2011 Cumartesi
11 Eylül 2011 Pazar
Blog sayfam seni çok ihmal ettim:::
Bayram tatilini ailemle Antalya 'ya gittim ,Deniz kıyısından topladığım taşlarla bu çizgi karakter tarzı bebeği yaptım.Az da olsa tatilde kendime vakit ayırmak iyi geldi.O kadar özendiğim bebeğimi kardeşimin meraklı ellerinden koruyamadım ,bir gözünü düşürmüş ve de kaybetmiş ,bulamadığım için yapıştıramadım.Artık gelecek yaza kadar tek gözle idare edecek ..Yedek parça misali ,bulduğumda uygun bir taşı tekrar yapıştırıp hayata güzel bakmasını sağlayacağım.D
Küçük objeleri severmisiniz ben bayılırım:)
Duvar evi diyorum ben buna. Küçük dostlarımın evi..
KÜÇÜK BİR GÜLÜMSEME:)
Duvara poster asma gibi alışkanlığım hiç olmadı,ama bu duvara yapışan yapışkanı görünce çok güzel durduğunu düşündüm.
Siyah rengi fazla sevmem ama bunu beğendim..
siyah ağaçlar
Bunu görünce bende kendi odam için almak istedim .Sonbahar mevsiminde bankda oturan bu kızı aldım..
Kahve sevmem ,bu kahveyi Nesrin senin için aldım:) En yakın dostumdur kendisi:)))))
Umarım en az benim kadar eğlenmişsinizdir okurken..Tekrar görüşene kadar hoşçakalın....
12 Ağustos 2011 Cuma
başladı maratonum:)
Sakin bir gün geçirmek demek benim için odamda kapanıp ders çalışmak demek; biz öğrencilerin ygs (özellikle küçük yazıyorum belki yok olur) denen çarkına kapılmışız gidiyoruz .Kovaya su doldurur gibi beyinlerimizi öğrendiklerimizle dolduruyoruz,bir gün umarım taşmaz...
Her yere notlar asarak çalıştıklarımı düzene koymaya çalışıyorum.Ne korkunç bir duygu başarısız olursam ,,,(,,hayır içimdeki bu ses sus sen konuşma )
bakalım bundan tam bir yıl sonra neler olacak , buraya arada sırada neler yaptığımı yazmak istedim vakit bulursam da yazmaya devam edeceğim.......... geriye dönüp okuduğumda neler hissederim bu düşünce aklıma geldi birden ..tavsiyeniz olursa bana çekinmeden yazın dostlar:)
10 Ağustos 2011 Çarşamba
Hediye!
http://drycfc.blogspot.com/2011/08/500-izleyici-serefine-ilk-hediyemi.html hediye var millet bende varım diyen :)gelsin
5 Ağustos 2011 Cuma
Facebook sayfası virüsleri hep beni bulur

- Üzücü
- Komik
- Eğlenceli
- Şaşırtıcı
- Sevindirici
- Düşündürücü
- Sıkıcı
- Korkunç
- Başarılı
- İnanılmaz
Facebook'ta yeni tehlike
İşte kullanıcıları tuzağa düşürmekiçin gönderilen o mesaj
Güncelleme:05 Ağustos 2011 14:11ESET, sosyal paylaşım platformu Facebook aracılığıyla yayılan yeni ve tehlikeli bir truva atı tespit etti: Win32/Delf.QCZ.
Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullanan bu yeni truva atı "Hi how are you" mesajıile kullanıcıları kandırmaya çalışıyor.
ESET'in yaptığı araştırmalara göre Win32/Delf.QCZ truva atı Avrupa ve Doğu Avrupa'daki ülkelerden hızla Orta Doğu'ya doğru yayılıyor. ESET Zararlı Yazılım Araştırma Uzmanı Robert Lipovsky truva atının yayılmakiçin Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullandığını belirtti.
Lipovsky, kullanıcıların "Hi how are you" şeklinde bir mesaj aldığını, mesajın kullanıcınınarkadaş listesindeki birinden gelmiş gibi göründüğünü fakat aslında bot adı verilen zombi bilgisayarlardan oluşan ve saldırgan tarafından uzaktan yönetilebilen bir çeşit ağ tarafından gönderildiğini söyledi. Hatta bazen inandırıcı olsun diye mesaj içinde kullanıcının adının bile yer aldığını, kullanıcının mesaja tıkladığında flash player yüklemesi için yönlendirildiğini ama aslında zararlı yazılımların bu sırada indirilmeye başlandığını belirtti.
BU 5 KURAL ÖNEMLİ
- Öncelikle gelen İngilizce mesajlar konusunda dikkatli olun.
- Youtube'u referans gösterenvideo linklerine şüphe ile yaklaşın. Şüpheli görünen bağlantılara tıklamayın.
- Mutlaka güncel vegüvenilir bir antivirüs yazılımı kullanın.
-Sosyal medya güvenlik ayarlarınızı gözden geçirin ve yalnızca gerçek hayatta tanıdığınız insanlarla arkadaşlık edin.
- Sosyal paylaşım platformlarındaki uygulamalar sanal suçlular tarafından üretilmiş olabilir.Kişisel bilgilerinizi paylaşmayın..
Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullanan bu yeni truva atı "Hi how are you" mesajı
ESET'in yaptığı araştırmalara göre Win32/Delf.QCZ truva atı Avrupa ve Doğu Avrupa'daki ülkelerden hızla Orta Doğu'ya doğru yayılıyor. ESET Zararlı Yazılım Araştırma Uzmanı Robert Lipovsky truva atının yayılmak
Lipovsky, kullanıcıların "Hi how are you" şeklinde bir mesaj aldığını, mesajın kullanıcının
BU 5 KURAL ÖNEMLİ
- Öncelikle gelen İngilizce mesajlar konusunda dikkatli olun.
- Youtube'u referans gösteren
- Mutlaka güncel ve
-
- Sosyal paylaşım platformlarındaki uygulamalar sanal suçlular tarafından üretilmiş olabilir.
27 Temmuz 2011 Çarşamba
Sanat eseri nedir?
Bir sanat eserine olan bakış açısı kişilere göre değişir.Platona göre sanat ideasının bir taklitidir.Bu görüşe katılmıyorum çünkü, bana göre sanat eseri örneğin Croce 'ye göre sanat sanatçının hayal gücüyle olup biter.Sanatçı yaşadığı duyguları bir başkası aynen yaşayamaz ,her sanatçı kendine has tarzını yansıtır, dolayısıyla eser onu yaratana özgüdür.
Aristoya göre sanat doğadaki eksikliğin tamamlanmasıdır.Fakat ben bu düşünceye katılmıyorum,doğa kusursuzdur.Doğadan ,yaşadığı olayların esinlenerek yapılan eserlerin yeni bir güzelliği ortaya çıkarırken insanların beğenisine sunulması ve ticari kaygı güdülmemesi eşi benzeri olmayan eserlerin sunulması.Sanat tüm yaşamın vazgeçilmez güzelliğidir ..Doğadaki eksiklikler tamamlandı anlamında değildir:)
Aristoya göre sanat doğadaki eksikliğin tamamlanmasıdır.Fakat ben bu düşünceye katılmıyorum,doğa kusursuzdur.Doğadan ,yaşadığı olayların esinlenerek yapılan eserlerin yeni bir güzelliği ortaya çıkarırken insanların beğenisine sunulması ve ticari kaygı güdülmemesi eşi benzeri olmayan eserlerin sunulması.Sanat tüm yaşamın vazgeçilmez güzelliğidir ..Doğadaki eksiklikler tamamlandı anlamında değildir:)
26 Temmuz 2011 Salı
City Hunter
http://wizard2.sbs.co.kr/w3/template/tpl_iframetype.jsp?vVodId=V0000349422&vProgId=1000706&vMenuId=1014684&no=180&log_twt1=webapp&logtwt2=cityhunter1 eğlenceli fotolar City Hunter dizisinin resmi web sitesinde dolaşırken bunları paylaşmak istedim:)
Eğlenceli bir dizinin sonuna daha geliyorum son iki bölümünü izlemek için sabırsızlanıyorum.Umarım sonu güzel biter ...
Eğlenceli bir dizinin sonuna daha geliyorum son iki bölümünü izlemek için sabırsızlanıyorum.Umarım sonu güzel biter ...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

