üni maceram etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
üni maceram etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
12 Ağustos 2011 Cuma
başladı maratonum:)
Sakin bir gün geçirmek demek benim için odamda kapanıp ders çalışmak demek; biz öğrencilerin ygs (özellikle küçük yazıyorum belki yok olur) denen çarkına kapılmışız gidiyoruz .Kovaya su doldurur gibi beyinlerimizi öğrendiklerimizle dolduruyoruz,bir gün umarım taşmaz...
Her yere notlar asarak çalıştıklarımı düzene koymaya çalışıyorum.Ne korkunç bir duygu başarısız olursam ,,,(,,hayır içimdeki bu ses sus sen konuşma )
bakalım bundan tam bir yıl sonra neler olacak , buraya arada sırada neler yaptığımı yazmak istedim vakit bulursam da yazmaya devam edeceğim.......... geriye dönüp okuduğumda neler hissederim bu düşünce aklıma geldi birden ..tavsiyeniz olursa bana çekinmeden yazın dostlar:)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)