24 Kasım 2011 Perşembe
Mutlulukla Havalara Uçmak
Havalara uçmak böyledir işte:)
Hayvan sever küçük :)
Ne yazacağımı bilemedim bu iki fotoyu koydum:) sayfamı yazı yazmasam da takip ettiğim blogları okumayı seviyorum,özellikle beni takibe alanların sayfalarına bakmadan okumadan geçmiyorum...
Zamanımın kısıtlı olmadığı bir gün geçirmeyi özledim....şimdilik gidiyorum, kendinize iyi bakın
12 Kasım 2011 Cumartesi
Günleri sayıyorum ....
Ne zamandır yoktum, sürekli bunu söylüyorum :) geldim merhaba demeden gitmek istemedim. Neler mi yapıyorum Okul sınavları başladı arka arkaya bitmeyecek bir hızla devam eder:( bir yandan da dershane, test ve deneme sınavları....özel okulların MEB bağlı kalmayıp okul sınavlarını bitirmeleri sadece ÖSS test çözümüne başlamaları haberini duyunca çok şaşırdım ve öfke duydum..Adalet mi bu demeden edemedim..
Neyse canınızı sıkmak istemiyorum ,coğrafya hocamın beni ilk gördüğündeki tepkisini bahsedeyim:)
Bu fotodaki çubuk tokaları severek kullanıyorum , çünkü kullanımı çok rahat uzun saçlı biri için tavsiye edeceğim bir toka
Tıpkı bu örnekte olduğu gibi topla baş ağrısı da yapmıyor , sıkı tokalarla saçları topladığımızda baş ağrısı kaçınılmaz oluyor. Tabi bu fotodaki gibi kullanmasam da sınıfta iki çubuğu kafama takınca , coğrafya hocam başımda kini antene benzetip sınıfa girer girmez :
- Kızım sen uzaylımısın? der demez ben:iç sesim DÜNYADANIM diyecekken
- Hayır hocam:S
O anda sınıfta herkes de bir kahkaha ,arkadan da bir arkadaşımdan
- O Kore'li dir hocam : demez mi hocamın yüzü ise ne alaka der gibi sınıfa bakıp susun ders başlıyor demesi ile coğrafya dersine giriş yaptık ...acaba ben uzayın neresindeyim?
DÜNYA benim gezegenim :)
Neyse canınızı sıkmak istemiyorum ,coğrafya hocamın beni ilk gördüğündeki tepkisini bahsedeyim:)
Bu fotodaki çubuk tokaları severek kullanıyorum , çünkü kullanımı çok rahat uzun saçlı biri için tavsiye edeceğim bir toka
Tıpkı bu örnekte olduğu gibi topla baş ağrısı da yapmıyor , sıkı tokalarla saçları topladığımızda baş ağrısı kaçınılmaz oluyor. Tabi bu fotodaki gibi kullanmasam da sınıfta iki çubuğu kafama takınca , coğrafya hocam başımda kini antene benzetip sınıfa girer girmez :
- Kızım sen uzaylımısın? der demez ben:iç sesim DÜNYADANIM diyecekken
- Hayır hocam:S
O anda sınıfta herkes de bir kahkaha ,arkadan da bir arkadaşımdan
- O Kore'li dir hocam : demez mi hocamın yüzü ise ne alaka der gibi sınıfa bakıp susun ders başlıyor demesi ile coğrafya dersine giriş yaptık ...acaba ben uzayın neresindeyim?
DÜNYA benim gezegenim :)
29 Ekim 2011 Cumartesi
11 Eylül 2011 Pazar
Blog sayfam seni çok ihmal ettim:::
Bayram tatilini ailemle Antalya 'ya gittim ,Deniz kıyısından topladığım taşlarla bu çizgi karakter tarzı bebeği yaptım.Az da olsa tatilde kendime vakit ayırmak iyi geldi.O kadar özendiğim bebeğimi kardeşimin meraklı ellerinden koruyamadım ,bir gözünü düşürmüş ve de kaybetmiş ,bulamadığım için yapıştıramadım.Artık gelecek yaza kadar tek gözle idare edecek ..Yedek parça misali ,bulduğumda uygun bir taşı tekrar yapıştırıp hayata güzel bakmasını sağlayacağım.D
Küçük objeleri severmisiniz ben bayılırım:)
Duvar evi diyorum ben buna. Küçük dostlarımın evi..
KÜÇÜK BİR GÜLÜMSEME:)
Duvara poster asma gibi alışkanlığım hiç olmadı,ama bu duvara yapışan yapışkanı görünce çok güzel durduğunu düşündüm.
Siyah rengi fazla sevmem ama bunu beğendim..
siyah ağaçlar
Bunu görünce bende kendi odam için almak istedim .Sonbahar mevsiminde bankda oturan bu kızı aldım..
Kahve sevmem ,bu kahveyi Nesrin senin için aldım:) En yakın dostumdur kendisi:)))))
Umarım en az benim kadar eğlenmişsinizdir okurken..Tekrar görüşene kadar hoşçakalın....
12 Ağustos 2011 Cuma
başladı maratonum:)
Sakin bir gün geçirmek demek benim için odamda kapanıp ders çalışmak demek; biz öğrencilerin ygs (özellikle küçük yazıyorum belki yok olur) denen çarkına kapılmışız gidiyoruz .Kovaya su doldurur gibi beyinlerimizi öğrendiklerimizle dolduruyoruz,bir gün umarım taşmaz...
Her yere notlar asarak çalıştıklarımı düzene koymaya çalışıyorum.Ne korkunç bir duygu başarısız olursam ,,,(,,hayır içimdeki bu ses sus sen konuşma )
bakalım bundan tam bir yıl sonra neler olacak , buraya arada sırada neler yaptığımı yazmak istedim vakit bulursam da yazmaya devam edeceğim.......... geriye dönüp okuduğumda neler hissederim bu düşünce aklıma geldi birden ..tavsiyeniz olursa bana çekinmeden yazın dostlar:)
10 Ağustos 2011 Çarşamba
Hediye!
http://drycfc.blogspot.com/2011/08/500-izleyici-serefine-ilk-hediyemi.html hediye var millet bende varım diyen :)gelsin
5 Ağustos 2011 Cuma
Facebook sayfası virüsleri hep beni bulur

- Üzücü
- Komik
- Eğlenceli
- Şaşırtıcı
- Sevindirici
- Düşündürücü
- Sıkıcı
- Korkunç
- Başarılı
- İnanılmaz
Facebook'ta yeni tehlike
İşte kullanıcıları tuzağa düşürmekiçin gönderilen o mesaj
Güncelleme:05 Ağustos 2011 14:11ESET, sosyal paylaşım platformu Facebook aracılığıyla yayılan yeni ve tehlikeli bir truva atı tespit etti: Win32/Delf.QCZ.
Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullanan bu yeni truva atı "Hi how are you" mesajıile kullanıcıları kandırmaya çalışıyor.
ESET'in yaptığı araştırmalara göre Win32/Delf.QCZ truva atı Avrupa ve Doğu Avrupa'daki ülkelerden hızla Orta Doğu'ya doğru yayılıyor. ESET Zararlı Yazılım Araştırma Uzmanı Robert Lipovsky truva atının yayılmakiçin Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullandığını belirtti.
Lipovsky, kullanıcıların "Hi how are you" şeklinde bir mesaj aldığını, mesajın kullanıcınınarkadaş listesindeki birinden gelmiş gibi göründüğünü fakat aslında bot adı verilen zombi bilgisayarlardan oluşan ve saldırgan tarafından uzaktan yönetilebilen bir çeşit ağ tarafından gönderildiğini söyledi. Hatta bazen inandırıcı olsun diye mesaj içinde kullanıcının adının bile yer aldığını, kullanıcının mesaja tıkladığında flash player yüklemesi için yönlendirildiğini ama aslında zararlı yazılımların bu sırada indirilmeye başlandığını belirtti.
BU 5 KURAL ÖNEMLİ
- Öncelikle gelen İngilizce mesajlar konusunda dikkatli olun.
- Youtube'u referans gösterenvideo linklerine şüphe ile yaklaşın. Şüpheli görünen bağlantılara tıklamayın.
- Mutlaka güncel vegüvenilir bir antivirüs yazılımı kullanın.
-Sosyal medya güvenlik ayarlarınızı gözden geçirin ve yalnızca gerçek hayatta tanıdığınız insanlarla arkadaşlık edin.
- Sosyal paylaşım platformlarındaki uygulamalar sanal suçlular tarafından üretilmiş olabilir.Kişisel bilgilerinizi paylaşmayın..
Facebook'un mesajlaşma uygulamasını kullanan bu yeni truva atı "Hi how are you" mesajı
ESET'in yaptığı araştırmalara göre Win32/Delf.QCZ truva atı Avrupa ve Doğu Avrupa'daki ülkelerden hızla Orta Doğu'ya doğru yayılıyor. ESET Zararlı Yazılım Araştırma Uzmanı Robert Lipovsky truva atının yayılmak
Lipovsky, kullanıcıların "Hi how are you" şeklinde bir mesaj aldığını, mesajın kullanıcının
BU 5 KURAL ÖNEMLİ
- Öncelikle gelen İngilizce mesajlar konusunda dikkatli olun.
- Youtube'u referans gösteren
- Mutlaka güncel ve
-
- Sosyal paylaşım platformlarındaki uygulamalar sanal suçlular tarafından üretilmiş olabilir.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



