lilanur

animeler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
animeler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Usagi



      Neden tekrar yayınlamazlar bu animeyi, televizyon karşısında tekrar izlemeyi isterdim. Aptallıklarına güldüğüm Usagi!nin sulu gözlü hallerini unutamıyorum.:D
Gönderen lilanur_43 zaman: 10:47 2 yorum:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Etiketler: animeler
Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Blog Arşivi

  • ▼  2018 (4)
    • ▼  Ekim (3)
      • Hazır olunca görür
      • KORKULARINIZIN ÜSTÜNE GİDİN
      • Ekim Hüzün Ayıdır
    • ►  Mayıs (1)
  • ►  2017 (1)
    • ►  Şubat (1)
  • ►  2016 (2)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Şubat (1)
  • ►  2015 (6)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2014 (10)
    • ►  Aralık (1)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ►  2013 (9)
    • ►  Ağustos (2)
    • ►  Mart (3)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (2)
  • ►  2012 (6)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2011 (17)
    • ►  Kasım (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (6)
    • ►  Haziran (3)

Hakkımda

Fotoğrafım
lilanur_43
Isparta/TÜRKİYE, Türkiye
Ziraat Mühendisi
Profilimin tamamını görüntüle

İzleyiciler

Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.