22 Nisan 2014 Salı

Face sayfası olanlar bir BEĞENİ yeter destek için




  Yarışmaya katıldım, slogan beğeni sayısına göre sonuçlanacak inanın çok zor beğeni toplamak tek tek mesaj ile dostlara ulaşıyorum linki veriyorum sayfa akışından görenler sağ olsun beğeniyor bir kaç arkadaş bana destek için kendi arkadaşlarına mesaj ile yardım istiyor...   hep minnettar kalacağım :) ödülü hep istediğim avrupa gezisi buraya da bu yüzden yazayım belki bloger dostlarım facebook sayfanız  varsa bana destek verirsiniz diye düşündüm  :)  bir tık yeter şimdiden teşekkürler :)


     slogan beğenisi yeterli   https://www.facebook.com/photo.php?fbid=247210822130964&set=a.246804145504965.1073741829.245019345683445&type=1&theater   

     sosyal medya ağlarından ilk defa böylesine bir yarışmaya katıldım İnşallah başarılı olurum :) hayırlısı

25 Mart 2014 Salı

Mesleklerin cilvesi

  En zor meslekler sıralamasında Pilotluk ve hava trafik kontrolörü en güvenilir meslekte Öğretmenli seçilmiş ... 
      Deniz feneri çalışanı kaptanları yol gösterici vazifesini titizlikle yerine getirirler. Deniz feneri,20 saniyede ışık çakar ve 20-30 mil uzaklıktan görülür. Gemiciler bundan rota çizerler. Kolay ve güvenli gibi görülen bir mesleğin ne gibi bir tehlike ile karşı karşıya gelebilir ki diye düşündürürken şu anektod ile karşılaştım:) ... gerçekte olmuş bir durumu anlatıyor... 
     AMERİKAN-İSPANYOL ROTA TARTIŞMASI.(GEYİK)

AMERİKAN SAVAŞ GEMİSİNİ BATMAKTAN KURTARAN İSPANYOLLAR

Asagidaki konusmalar iddia edildigine gore gercekten olmus ve Deniz 
Navigasyon kanali 106'dan (Finisterra/Galicia) kaydedilmis: 

Ispanyollar: "Burasi A-853, carpismadan kacinmak icin lutfen rotanizi 15 
derece guneye cevirin. Su anda 25 deniz mili uzakliktasiniz ve tam uzerimize 
dogru gelmektesiniz" 

Amerikalilar: "Asil siz kendi rotanizi 15 derece kuzeye cevirin" 

Ispanyollar: "Negatif! Tekrarliyoruz, rotanizi 15 derece guneye cevirin" 

Amerikalilar: "Sizinle ABD gemisinin kaptani konusuyor, kendi rotanizi 
derhal 15 derece kuzeye cevirin!" 

Ispanyollar: "Onerinizi makul ve mumkun bulmuyoruz. Bizecarpmak 
istemiyorsaniz 15 derece guneye cevirin" 

Amerikalilar: (Sesini yukselterek) "Sizinle ABD deniz filosunun buyuklukte 
ikinci ucak gemis i USS Lincoln'un kaptani Richard James Howard konusuyor, 
beraberimizde iki kruvazor, avci ucaklari, dort denizalti var. Ayrica bizi 
hucumbotlar destekliyor. Size TAVSIYE etmiyorum, EMREDIYORUM! Rotanizi 15 
derece kuzeye cevirin, aksi halde filomuzun emniyeti icin gereken tedbiri 
alacagiz! Derhal rotamizdan cekilin gidin! 

Ispanyollar: "Sizinle Juan Manuel Salas Alcantara konusuyor, burada iki 
kisiyiz. Beraberimizde bir kopek, aksam yemegimiz, iki sise bira ve bir de 
kanaryamiz var. Kanarya su anda uyuyor. Ayrica bizi radyo istasyonu Cadena 
Dial de La Coruna" destekliyor. Su anda Ispanya'nin Finisterra Galicia 
kiyisinda ve A-853 numarali deniz fenerinde oldugumuzu gözönüne aldigimizdan 
burdan hic bir yere gitmeye niyetimiz olmadigini söyleyelim. Deniz 
fenerimizin Ispanya'daki deniz fenerleri arasinda buyukluk acisindan kacinci 
sirada oldugu konusunda hic bir fikrimiz yok. Kayalik sahillerimize kafadan 
gecirmek uzere yönlenmis s**tiriboktan geminizin emniyeti icin istediginiz 
s**tiriboktan tedbiri alabilirsiniz. Ama yinede israrla tavsiye ediyoruz 
rotanizi 15 derece guneye cevirin. 

Amerikalilar: Okey, anlasildi. Tesekkurler.

27 Ocak 2014 Pazartesi

KOREDEN GELEN MİSAFİRLERİM..

KOREDEN GELEN MİSAFİRLERİM^^
Bu yaz ,yıllar önce tanıştığım Koreli arkadaşım Türkiye ye gezmeyi karar verince bende gel buraya musafir ederim dedim :)
ah! tabi aileyi ikna etmek biraz zor oldu ama Türk mİsafir perverliğimiz baskın çıktı.farklı bir kültürü tanımak çok farklı bir deneyim bence ,onlarda sıcakkanlı ve çok itinalıydılar.burda onları Türk ev yemekleriyle ağırladım,annemin yemeklerini çok sevdiler,ama ekşiyi sevmediklerini tam tersine acıyı sevdiklerini fark ettim,yoğurt ve ayrandan tatdırdım ,damak tatlarına uymadı:)

aç kalırız düşüncesiyle bu yiğecekleri yanlarında geirmişler:)) ama burda ki yemekleri sevince, bütün yiyecekler bana kaldı :D ne kadar sevindim anlatamam,hepsi çok lezzetliydi^^



ilk kahvaltı:)
Çayı ve meyveleri çok sevdiler ,özelliklede patates kızartmasını,Korede evlerinde kızartma yapılmıyormuş bundan olsa gerek sevmeleri:) mcdonalds ta yiyorlarmış,haklılar güzel değil ki oranın patatesleri,ev yemeği yerini tutarmı hiç:)


                Eğitimi çok önem verdiklerini söylediler.Matematik onlar için çok önemli bunun yanında mezun olurken kesinlikle en az 1 tane enstürüman müzik aletini bilmeleri gerekiyormuş..çok güzel piyano çalıyor.Türkiye eğitiminde de  öyle bir zorunluluk olsa müziğe verilen önem artar.SANAT TOPLUMUN AYNASIDIR..



Sıra geldi Antalyayı gezdirmek...,kale içi,konya altı plajı, liman ve tekne gezisi yaptık:)
manzaraya ve denizimizin güzelliğine bayıldılar,çok mutlu ve hayran kaldıkları yüzlerinden belliyidi:)

EĞİRDİR
kardeşimle birlikte ağaca çıktılar,dut topladılar :D 

evet,bu arkadaşımızda çekirdeği seven yang^^ ağaca çıkan ardaşım ise jeechull^^
çekirdek onlara çok ilginç geldi,ne kadar yemeyi beceremeseler de ,alıştırdık :D koreye dönmeden yang  hemen öğrendi ,zeki çocuk :D ama Jeechull pek sevmedi ,zaten eline de yakışmadı :D  
Koreli Koreliyi çekermiş..
Bu arkadaşımız da Min^^ Eğirdire pikniğe gittiğimiz zaman,elinde çekirdekle  karşıdan gelen bir koreli arkadaşa rast geldik,kendi başına Türkiye ye gezmeye gelmiş,bana gittiği tüm şehirleri anlattı neredeyse Türkiyeyi fethetmiş:)hep birlikte yemek yedik ,yanında acı sosunu da getirmiş ,tavukların üzerine sürdük,lezzetliydi:) çok baharatı ve acıyı seviyorlar..


batuhan,kardeşimin okuldan arkadaşı, gezilerde bize eşlik etti,yeni arkadaşlarını çok sevdi:)


Okul arkadaşlarımla da tanışıp kaynaştılar:)
Asyanın uzak ülkesinden geldiler ve dostluk köprüleri kurdular..:)
 evet Korecenlar bugünlük bukadar,2014 yazında da geleceklerini söylediler,1 hafta kalmışlardı çok çabuk geçti,onların deyimiyle bir rüya gibiydi sanki...(:

23 Ocak 2014 Perşembe

X- Ray Fotoları görüntülenmiş doğa fotoları... gözlerimiz de X-ray cihazı hassasiyetinde olsaydı böyle görürdük :) 

 Doğa renkleri ile konuşuyor bizlerle 


Bukalemun burada kamufle olamamış..
 


 Tatildeyim ilk dönem bitti uzun bir süredir uğramamışım buralara.. her şey yolunda :) ... kelimeleri derleyerek toplayarak yazıya dökemiyorum ...  


şu söz ile şimdilik veda edeyim 
''Nemo auditur turpitudinem suam allegans'' 
yani kendi ahlaksızlığına dayanarak hak iddia edenin iddiası dinlenmez! 

8 Ağustos 2013 Perşembe

ne var ne yok:)



uzaklarda gibiyim, blogdan çok uzaklardayım... 
Antalya Falezler...
   


Hikayesi hüzünlü bir klip... 

şimdilik bu kadar..

25 Mart 2013 Pazartesi

Nevruz

 "Bu memleket, dünyanın beklemediği, asla ümid etmediği bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine, yüksek sahne oldu. Bu sahne 7 bin senelik, en aşağı, bir Türk beşiğidir. Beşik tabiatın rüzgarları ile sallandı; beşiğin içindeki çocuk tabiatın yağmurları ile yıkandı. O çocuk tabiatın şimşeklerinden, yıldırımlarından, kasırgalarından evvela korkar gibi oldu; sonra onlara alıştı; onları tabiatın babası tanıdı, onların oğlu oldu; Bir gün o tabiat çocuğu tabiat oldu; şimşek, yıldırım, güneş oldu; Türk oldu. Türk budur. Yıldırımdır, kasırgadır, dünyayı aydınlatan güneştir. 

GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK   


Bu söz beni hep etkilemiştir..