22 Nisan 2014 Salı
Face sayfası olanlar bir BEĞENİ yeter destek için
Yarışmaya katıldım, slogan beğeni sayısına göre sonuçlanacak inanın çok zor beğeni toplamak tek tek mesaj ile dostlara ulaşıyorum linki veriyorum sayfa akışından görenler sağ olsun beğeniyor bir kaç arkadaş bana destek için kendi arkadaşlarına mesaj ile yardım istiyor... hep minnettar kalacağım :) ödülü hep istediğim avrupa gezisi buraya da bu yüzden yazayım belki bloger dostlarım facebook sayfanız varsa bana destek verirsiniz diye düşündüm :) bir tık yeter şimdiden teşekkürler :)
slogan beğenisi yeterli https://www.facebook.com/photo.php?fbid=247210822130964&set=a.246804145504965.1073741829.245019345683445&type=1&theater
sosyal medya ağlarından ilk defa böylesine bir yarışmaya katıldım İnşallah başarılı olurum :) hayırlısı
25 Mart 2014 Salı
Mesleklerin cilvesi
En zor meslekler sıralamasında Pilotluk ve hava trafik kontrolörü en güvenilir meslekte Öğretmenli seçilmiş ...
Deniz feneri çalışanı kaptanları yol gösterici vazifesini titizlikle yerine getirirler. Deniz feneri,20 saniyede ışık çakar ve 20-30 mil uzaklıktan görülür. Gemiciler bundan rota çizerler. Kolay ve güvenli gibi görülen bir mesleğin ne gibi bir tehlike ile karşı karşıya gelebilir ki diye düşündürürken şu anektod ile karşılaştım:) ... gerçekte olmuş bir durumu anlatıyor...
AMERİKAN-İSPANYOL ROTA TARTIŞMASI.(GEYİK)
Deniz feneri çalışanı kaptanları yol gösterici vazifesini titizlikle yerine getirirler. Deniz feneri,20 saniyede ışık çakar ve 20-30 mil uzaklıktan görülür. Gemiciler bundan rota çizerler. Kolay ve güvenli gibi görülen bir mesleğin ne gibi bir tehlike ile karşı karşıya gelebilir ki diye düşündürürken şu anektod ile karşılaştım:) ... gerçekte olmuş bir durumu anlatıyor...
AMERİKAN-İSPANYOL ROTA TARTIŞMASI.(GEYİK)
AMERİKAN SAVAŞ GEMİSİNİ BATMAKTAN KURTARAN İSPANYOLLAR
Asagidaki konusmalar iddia edildigine gore gercekten olmus ve Deniz
Navigasyon kanali 106'dan (Finisterra/Galicia) kaydedilmis:
Ispanyollar: "Burasi A-853, carpismadan kacinmak icin lutfen rotanizi 15
derece guneye cevirin. Su anda 25 deniz mili uzakliktasiniz ve tam uzerimize
dogru gelmektesiniz"
Amerikalilar: "Asil siz kendi rotanizi 15 derece kuzeye cevirin"
Ispanyollar: "Negatif! Tekrarliyoruz, rotanizi 15 derece guneye cevirin"
Amerikalilar: "Sizinle ABD gemisinin kaptani konusuyor, kendi rotanizi
derhal 15 derece kuzeye cevirin!"
Ispanyollar: "Onerinizi makul ve mumkun bulmuyoruz. Bizecarpmak
istemiyorsaniz 15 derece guneye cevirin"
Amerikalilar: (Sesini yukselterek) "Sizinle ABD deniz filosunun buyuklukte
ikinci ucak gemis i USS Lincoln'un kaptani Richard James Howard konusuyor,
beraberimizde iki kruvazor, avci ucaklari, dort denizalti var. Ayrica bizi
hucumbotlar destekliyor. Size TAVSIYE etmiyorum, EMREDIYORUM! Rotanizi 15
derece kuzeye cevirin, aksi halde filomuzun emniyeti icin gereken tedbiri
alacagiz! Derhal rotamizdan cekilin gidin!
Ispanyollar: "Sizinle Juan Manuel Salas Alcantara konusuyor, burada iki
kisiyiz. Beraberimizde bir kopek, aksam yemegimiz, iki sise bira ve bir de
kanaryamiz var. Kanarya su anda uyuyor. Ayrica bizi radyo istasyonu Cadena
Dial de La Coruna" destekliyor. Su anda Ispanya'nin Finisterra Galicia
kiyisinda ve A-853 numarali deniz fenerinde oldugumuzu gözönüne aldigimizdan
burdan hic bir yere gitmeye niyetimiz olmadigini söyleyelim. Deniz
fenerimizin Ispanya'daki deniz fenerleri arasinda buyukluk acisindan kacinci
sirada oldugu konusunda hic bir fikrimiz yok. Kayalik sahillerimize kafadan
gecirmek uzere yönlenmis s**tiriboktan geminizin emniyeti icin istediginiz
s**tiriboktan tedbiri alabilirsiniz. Ama yinede israrla tavsiye ediyoruz
rotanizi 15 derece guneye cevirin.
Amerikalilar: Okey, anlasildi. Tesekkurler.
Navigasyon kanali 106'dan (Finisterra/Galicia) kaydedilmis:
Ispanyollar: "Burasi A-853, carpismadan kacinmak icin lutfen rotanizi 15
derece guneye cevirin. Su anda 25 deniz mili uzakliktasiniz ve tam uzerimize
dogru gelmektesiniz"
Amerikalilar: "Asil siz kendi rotanizi 15 derece kuzeye cevirin"
Ispanyollar: "Negatif! Tekrarliyoruz, rotanizi 15 derece guneye cevirin"
Amerikalilar: "Sizinle ABD gemisinin kaptani konusuyor, kendi rotanizi
derhal 15 derece kuzeye cevirin!"
Ispanyollar: "Onerinizi makul ve mumkun bulmuyoruz. Bizecarpmak
istemiyorsaniz 15 derece guneye cevirin"
Amerikalilar: (Sesini yukselterek) "Sizinle ABD deniz filosunun buyuklukte
ikinci ucak gemis i USS Lincoln'un kaptani Richard James Howard konusuyor,
beraberimizde iki kruvazor, avci ucaklari, dort denizalti var. Ayrica bizi
hucumbotlar destekliyor. Size TAVSIYE etmiyorum, EMREDIYORUM! Rotanizi 15
derece kuzeye cevirin, aksi halde filomuzun emniyeti icin gereken tedbiri
alacagiz! Derhal rotamizdan cekilin gidin!
Ispanyollar: "Sizinle Juan Manuel Salas Alcantara konusuyor, burada iki
kisiyiz. Beraberimizde bir kopek, aksam yemegimiz, iki sise bira ve bir de
kanaryamiz var. Kanarya su anda uyuyor. Ayrica bizi radyo istasyonu Cadena
Dial de La Coruna" destekliyor. Su anda Ispanya'nin Finisterra Galicia
kiyisinda ve A-853 numarali deniz fenerinde oldugumuzu gözönüne aldigimizdan
burdan hic bir yere gitmeye niyetimiz olmadigini söyleyelim. Deniz
fenerimizin Ispanya'daki deniz fenerleri arasinda buyukluk acisindan kacinci
sirada oldugu konusunda hic bir fikrimiz yok. Kayalik sahillerimize kafadan
gecirmek uzere yönlenmis s**tiriboktan geminizin emniyeti icin istediginiz
s**tiriboktan tedbiri alabilirsiniz. Ama yinede israrla tavsiye ediyoruz
rotanizi 15 derece guneye cevirin.
Amerikalilar: Okey, anlasildi. Tesekkurler.
27 Ocak 2014 Pazartesi
KOREDEN GELEN MİSAFİRLERİM..
Bu yaz ,yıllar önce tanıştığım Koreli arkadaşım Türkiye ye gezmeyi karar verince bende gel buraya musafir ederim dedim :)
ah! tabi aileyi ikna etmek biraz zor oldu ama Türk mİsafir perverliğimiz baskın çıktı.farklı bir kültürü tanımak çok farklı bir deneyim bence ,onlarda sıcakkanlı ve çok itinalıydılar.burda onları Türk ev yemekleriyle ağırladım,annemin yemeklerini çok sevdiler,ama ekşiyi sevmediklerini tam tersine acıyı sevdiklerini fark ettim,yoğurt ve ayrandan tatdırdım ,damak tatlarına uymadı:)
aç kalırız düşüncesiyle bu yiğecekleri yanlarında geirmişler:)) ama burda ki yemekleri sevince, bütün yiyecekler bana kaldı :D ne kadar sevindim anlatamam,hepsi çok lezzetliydi^^
ilk kahvaltı:)
Çayı ve meyveleri çok sevdiler ,özelliklede patates kızartmasını,Korede evlerinde kızartma yapılmıyormuş bundan olsa gerek sevmeleri:) mcdonalds ta yiyorlarmış,haklılar güzel değil ki oranın patatesleri,ev yemeği yerini tutarmı hiç:)
Eğitimi çok önem verdiklerini söylediler.Matematik onlar için çok önemli bunun yanında mezun olurken kesinlikle en az 1 tane enstürüman müzik aletini bilmeleri gerekiyormuş..çok güzel piyano çalıyor.Türkiye eğitiminde de öyle bir zorunluluk olsa müziğe verilen önem artar.SANAT TOPLUMUN AYNASIDIR..
Sıra geldi Antalyayı gezdirmek...,kale içi,konya altı plajı, liman ve tekne gezisi yaptık:)
manzaraya ve denizimizin güzelliğine bayıldılar,çok mutlu ve hayran kaldıkları yüzlerinden belliyidi:)
EĞİRDİR
kardeşimle birlikte ağaca çıktılar,dut topladılar :D
evet,bu arkadaşımızda çekirdeği seven yang^^ ağaca çıkan ardaşım ise jeechull^^
çekirdek onlara çok ilginç geldi,ne kadar yemeyi beceremeseler de ,alıştırdık :D koreye dönmeden yang hemen öğrendi ,zeki çocuk :D ama Jeechull pek sevmedi ,zaten eline de yakışmadı :D
Koreli Koreliyi çekermiş..
Bu arkadaşımız da Min^^ Eğirdire pikniğe gittiğimiz zaman,elinde çekirdekle karşıdan gelen bir koreli arkadaşa rast geldik,kendi başına Türkiye ye gezmeye gelmiş,bana gittiği tüm şehirleri anlattı neredeyse Türkiyeyi fethetmiş:)hep birlikte yemek yedik ,yanında acı sosunu da getirmiş ,tavukların üzerine sürdük,lezzetliydi:) çok baharatı ve acıyı seviyorlar..
batuhan,kardeşimin okuldan arkadaşı, gezilerde bize eşlik etti,yeni arkadaşlarını çok sevdi:)
Okul arkadaşlarımla da tanışıp kaynaştılar:)
Asyanın uzak ülkesinden geldiler ve dostluk köprüleri kurdular..:)
evet Korecenlar bugünlük bukadar,2014 yazında da geleceklerini söylediler,1 hafta kalmışlardı çok çabuk geçti,onların deyimiyle bir rüya gibiydi sanki...(:
23 Ocak 2014 Perşembe
X- Ray Fotoları görüntülenmiş doğa fotoları... gözlerimiz de X-ray cihazı hassasiyetinde olsaydı böyle görürdük :)
Bukalemun burada kamufle olamamış..
Doğa renkleri ile konuşuyor bizlerle
Bukalemun burada kamufle olamamış..
fazlasını buraya tıklayarak bakabilirsiniz:) http://onedio.com/haber/20-harika-ornekle-dogamiza-bir-de-x-ray-fotograflariyla-bakin-228528?utm_medium=pch_link&utm_source=nafer&utm_content=click&utm_campaign=20%20Harika%20%C3%96rnekle%20Do%C4%9Faya%20Bir%20de%20X-Ray%20Foto%C4%9Fraflar%C4%B1yla%20Bak%C4%B1n&utm_term=0xid-52c2eedcee962e5060000013-524e8fb60e3d39a22d000004
Tatildeyim ilk dönem bitti uzun bir süredir uğramamışım buralara.. her şey yolunda :) ... kelimeleri derleyerek toplayarak yazıya dökemiyorum ...
şu söz ile şimdilik veda edeyim
''Nemo auditur turpitudinem suam allegans''
yani kendi ahlaksızlığına dayanarak hak iddia edenin iddiası dinlenmez!
21 Ağustos 2013 Çarşamba
8 Ağustos 2013 Perşembe
ne var ne yok:)
uzaklarda gibiyim, blogdan çok uzaklardayım...
Antalya Falezler...
Hikayesi hüzünlü bir klip...
şimdilik bu kadar..
25 Mart 2013 Pazartesi
Nevruz
"Bu memleket, dünyanın beklemediği, asla ümid etmediği bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine, yüksek sahne oldu. Bu sahne 7 bin senelik, en aşağı, bir Türk beşiğidir. Beşik tabiatın rüzgarları ile sallandı; beşiğin içindeki çocuk tabiatın yağmurları ile yıkandı. O çocuk tabiatın şimşeklerinden, yıldırımlarından, kasırgalarından evvela korkar gibi oldu; sonra onlara alıştı; onları tabiatın babası tanıdı, onların oğlu oldu; Bir gün o tabiat çocuğu tabiat oldu; şimşek, yıldırım, güneş oldu; Türk oldu. Türk budur. Yıldırımdır, kasırgadır, dünyayı aydınlatan güneştir.
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Bu söz beni hep etkilemiştir..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)











